2013. szeptember 9., hétfő

OD Trophy - Füred Kupa / 2013.09.07-08

Sziasztok,

Véget ért a 2013 évi ODT sorozat – a hétvégi Füred Kupa 4 futamával.
Kellemes nyári melegben, jó versenyt futottunk 8 egységgel.

A rendezőség a több osztálynál tapasztalt kis létszám (Asso99, Sudár r., Dragon, X35) miatt egy pálya mellett döntött. Így bár kezelhetőnek tűnt a létszám, a sok rajt már nem volt az.

Ez nem javította tovább az amúgy jó körülményeket, az 5 percenként rajtoló és találkozó osztályok óhatatlanul egymásra akadtak, így ki-ki vérmérséklet szerint utasítgatta az amúgy útjogos, de neki nem tetsző hajót, vagy bírálta mert elé, vagy fölé állt… Ezt nem kéne többször, én pl. bliszterrel érintettem Farky hajóját, mire (persze jogosan) jött az öreg mehet a 720.
Rozsdi elküldött hátszélben lúvcsatázni, mert olyan mélyet mentem mint ő, persze ezzel akaratlan takarva őt. Nem kezdhetem magyarázni, hogy a mögöttem jövőről mélyebbet húzva le szeretnék szakadni, és nem belemenni az értelmetlen lúvcsatába – betakarósdiba. Béke legyen, elmentem lúvcsatázni, vesztettem is a bizonyos 720 miatt, ami ugye nincs, ha megyek saját elképzelés szerint. Na mindegy, ezeket csak példaként hoztam, de jól mutatja, hogy a pályán azonos takkon jobb lenne csak az osztállyal taktikai csatát vívni, és nem a kis szélben nagy génuával ránk eső J24-el borzolni egymás kedélyeit. Zárójel bezárva, egyszersmind köszönet Csillának, mindent megtett az 5 futamért, melyből az említett 4 szépen le is ment. (illetve nem annyira, mert kis hiba csúszott a 3. futam rajtjába: az egyperces duda kimaradt. Ezt halasztás, majd azonnali új S22 rajt követte, kicsit kavart okozva, Ricsi talán ezért is maradt le a rajtról!)

Ami pedig az osztályt illeti:

8 egység, szoros rajtok.
Az első futamban Metálka – Bocs és Center dominancia volt, ők tudtak meglépni, el is osztották az első három helyet ebben a sorrendben.
A második futamban gondolhattuk volna, megint így lesz, de az Aventura bejelentkezett az első helyért, amit el is hozott, meggyőző fölénnyel.
A harmadik futam leálló, elforgó szelet hozott, így a rendezőség rövidítés mellett a második kreuz végén befuttatott minket. Megint Aventura az első, Bocs nem rajtolt el fentiek miatt valószínűleg, második Metálka, 3. Center. Mi sajnos őket kísérve a 4. helyen futottunk be, az utolsó kreuz elején még a 3. helyen voltunk, végül Center jobb vitorlaállítással megcsúszott fölöttünk!
Vasárnap egy futamra futotta még, érdekességként Aventurának első hely kellett volna és Metálkának 3. ahhoz hogy ők legyenek a nyertesek, végül Metálka, Center, Aventura sorrend alakult.

Teljes eredménylistát letölthetitek innen.

Jó volt,
Köszönjük a versenyt az osztálytársaknak,
Gábor
Catch-22

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.